شهردار مشهد:

مستندسازی حماسه دفاع مقدس یک تکلیف ملی و انقلابی است 

قلندرشریف گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی که در بخشی از آن مستندسازی آن حماسه ماندگار صورت می‌گیرد نسبت به آن باید اهتمام ویژه داشت چرا که یک تکلیف دینی، انقلابی و ملی است.
کد خبر: ۶۷۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 09July 2024

شهردار مشهد: مستندسازی حماسه دفاع مقدس یک تکلیف ملی و انقلابی است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدرضا قلندرشریف» شهردار مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، اظهار داشت: توجه به یادگارهای دفاع مقدس موضوع بسیار مهمی است که در این راستا احداث موزه دفاع مقدس آن هم در بوستانی که متبرک قدم حضرت رضا (ع) و خاکسپاری هشت شهید گمنام بر فراز «جبل النور» است؛ انجام می‌شود.

وی افزود: با مصوبه دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشهد، بخشی از این بوستان واقع در ضلع شرقی جهت احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اختصاص پیدا کرد و در ادامه احداث فاز یک آن دنبال شد و امروز احداث این مرکز فرهنگی استان آغاز می‌شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: درچند ماه گذشته تلاش زیادی صورت گرفت تا به بهترین نحو عملیات این پروژه آغاز شود و تداوم پیدا کند که بحمدالله با پشتیبانی‌های صورت گرفته این مهم محقق شد.

این مسئول تصریح کرد: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی که در بخشی از آن مستندسازی آن حماسه ماندگار صورت می‌گیرد نسبت به آن باید اهتمام ویژه داشت چراکه یک تکلیف دینی، انقلابی و ملی است.

قلندرشریف تاکید کرد: مستندسازی متقن دفاع مقدس از انحراف و تحریف این حماسه جلوگیری می‌کند و ثمرات خوبی را برای نسل‌های آینده به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها